17/3/12

Aloha!


Hello there! This will be a blog about my everyday adventures in crafting, knitting, soon (really soon) mammyhood and life in general. I want this journal to help me remember the details of everyday happiness and bitterness, especially now that a special little baby girl is coming to change my life ;) You see..I am going to be a mom soon and my due date is April 1st 2012. Oh gosh!! I am both excited and terrified!

Anyway if it makes you happy you are welcome to read my tales too (and laugh at me as much as you please)!


Γεια! Αυτό το μπλογκ έχει να κάνει με τις καθημερινές μου περιπέτειες στη δημιουργία, το πλέξιμο, σύντομα (πολύ σύντομα..) τη μητρότητα και τη ζωή γενικά. Επειδή είμαι ιδιαίτερα ξεχασιάρα, νομίζω θα με βοηθήσει να θυμάμαι τις γλυκές και πικρούτσικες λεπτομέρειες της καθημερινότητας, ειδικά τώρα που μια μικρή μπεμπούλα έρχεται να μου αλλάξει τη ζωή ;)
Χμμ.. θα γίνω μαμά σύντομα, έχω προβλεπόμενη ημερομηνία τοκετού 1η Απρίλη 2012.
Είμαι ενθουσιασμένη και τρομοκρατημένη ταυτόχρονα!!

Αν σου φτιάχνει το κέφι, μπορείς να διαβάζεις για τις περιπέτειες μου (και να γελάς μαζί μου όσο θέλεις)!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου